honda42

Alla inlägg under juni 2014

Av Anton Trygg - 15 juni 2014 22:33

Så här ser spricka ut på bilden när jag skadade mig idag när jag tränade cross på Täby Crossbana. Nu så få jag ta det lugnt och halta i några veckor innan jag kan köra cross igen. Tråkigt att man ska skada sig.

Av Anton Trygg - 15 juni 2014 17:42

Idag avbrutit jag crossträningen pågrund av skada i knät. Vid första passet då gick träningen jätte bra på Täby Crossbana och jag körde också kanonbra och var en av dom bästa i min klass som körde snabbast. Sen vid slutet av första passet då landade jag på rakan efter hoppet och då knackade det till i mitt knät och då skrek jag aj aj vad ont det gör. Så nu kan jag knappas gå för det gör as ont. Vi var nyss in till universitetssjukhuset i Örebro och där blev jag undersökt och röntgad i knät och allt såg ganska bra ut och jag hade också fått en liten spricka i knät. Det blev en tråkigt slut på denna historia. Nu så blir det att bara åka hem och vila upp sig och ta det lugnt så hoppas jag att det blir bättre i mitt knä så att jag kan körs cross senare på säsongen. Tack för mig.

Av Anton Trygg - 15 juni 2014 07:47

Idag så blir det crossläger igen här på Täby Crossbana!

Av Anton Trygg - 14 juni 2014 18:21

Så här ser det ut imorgon på crosslägret. Schemat har ni på bilden och jag är i grupp U.

Av Anton Trygg - 14 juni 2014 15:21

Idag på träningen på crosslägret då tränade vi på kurvtagning, starter och vi körde också intervall. Efter lunch då hade vi teori. Då berättade tränaren Jörgen hur man ska göra när man kör cross. Snart så blir det fotbollsmatch. Sen så ska vi sova över här på banan. Det gick utmärkt att träna idag.

Av Anton Trygg - 14 juni 2014 15:19

Idag på träningen på crosslägret då tränade vi på kurvtagning, starter och vi körde också intervall. Efter lunch då hade vi teori. Då berättade tränaren Jörgen hur man ska göra när man kör cross. Snart så blir det fotbollsmatch. Sen så ska vi sova över här på banan. Det gick utmärkt att träna idag.

Av Anton Trygg - 14 juni 2014 08:11

Nu så bär det av till Täby Crossbana för träningsläger!

Av Anton Trygg - 10 juni 2014 21:58

Idag har jag kört för första gången på Åbågen Crossbana i Arboga. Jag började träningen med att köra långsam och känna på barnan för det var sandbana där. Jag vurpade också några gånger mjuk på träningen men det gick bra. Ikväll så tränade vi på allt möjligt. Till sista passet då körde jag mycket snabbare och vi körde också intervall med två varv och sen en liten paus. Så håller det på i tio minuter. Träningen för mig ikväll gick jätte bra på sandbana som jag aldrig gillat förut. Men nu så äntligen gillar jag sandbanor jippi jippi. Ikväll var det svettig, dammigt och en nöjd kille.

Presentation


En kille, på 17 år som fyller sin fritid för det jag brinner för, nämligen cross!
I år tränar jag bara.
På denna sida kommer jag dela med mig av bilder,
och tider och träningar osv. Hoppas ni gillar det!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards